採用について
アーティーズは、デジタル戦略・WEB構築・海外事業支援を核に
事業を行っている会社です。
クライアントと一緒に考え、分析のうえ戦略をうち、
アイディアを生み出し、形にしてきます。
考える事は多岐に渡りますが、それぞれがビジョンを持ちそれを実現していきます。
より良い価値をお客様に提供する為、一緒に考え、作りだす
新たな仲間を募集します。
一度、アーティーズのメンバーに会いにきてください。
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事業を行っている会社です。
クライアントと一緒に考え、分析のうえ戦略をうち、
アイディアを生み出し、形にしてきます。
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より良い価値をお客様に提供する為、一緒に考え、作りだす
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Artyz is an innovative digital strategy and creative agency headquartered in Tokyo, Japan. Our core mission is to enhance brands' online presence and optimize digital performance. We serve a diverse range of clients, including global multinational brands, local brands, startups, and national governments. We are expanding our digital marketing team and looking for bilingual, creative thinkers who can plan and execute tailored solutions to our clients' digital marketing needs in the local market. We prioritize transparency and mutual trust, so communication is one of the core elements for successful candidates.
We are seeking an Ad Operations Specialist to join our growing team!
職務概要 |
This role involves setting up online campaigns on various media platforms, optimizing their performance, analyzing data, preparing reports, and presenting the results to clients. An Ad Operations Specialist is primarily responsible for creating, monitoring, troubleshooting, and conducting data analytics. This includes managing client accounts, ensuring operational and communication efficiency, and timely troubleshooting. This role is perfect for an expert in data analysis and reporting for digital advertising. This job involves collecting and interpreting data from different sources to gain valuable insights into campaign performance, audience behavior, and how assets and inventory are being utilized. |
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職務内容 |
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必須スキル |
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待遇 |
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勤務地 |
Tokyo |